חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:06 י"א בניסן התשפ"ד, 19/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

תחזיות שהתממשו

היה מי שהציע כל השנים דרך אחרת. ביקש, התחנן, זעק והתריע. לאסוננו, לא שעו לו. הפוליטיקאים הישראלים חשבו תמיד שהם חכמים יותר. אבל את המפולת הנוכחית הוא חזה ולא הם. תחזיות במהלך 15 שנה.
מאמרים נוספים בנושא
האלטרנטיבה של הרבי
ללמוד מניסיון הדורות
עמדת התורה בשאלת 'פיקוח נפש'
סיכון מליוני יהודים תמורת "סיכוי"
הסכם עם רוצחים ומחבלים
ויתור גורר ויתור
מנוי וגמור למסור את ירושלים!
יש פתרון: לנתח ולגמור
מוטב לעצור עכשיו
הפרת ההסכמים – עילה לביטולם
ליישב את כל השטחים
אין סיכוי להסדר. הפתרון: יישוב השטחים והפרחת האשליות!
תחזיות שהתממשו
 

מסירת השטחים תדרדר את הביטחון

כל אנשי הצבא אומרים פה אחד, שאם יחזירו את השטחים, יהיה מצב הביטחון גרוע פי כמה מכפי שהוא עכשיו. גם הפוליטיקאים יודעים זאת, אלא שהם טוענים שבינתיים יהיו כמה ימי "שלום"... (תשרי תשל"ו, ספטמבר 1975).

מנוי וגמור למסור את ירושלים!

מי שחושב שמסלול הוויתורים ייעצר בירושלים עיר-הקודש טועה. מנוי וגמור עמם למסור גם את ירושלים. מחכים רק לניסוח דיפלומטי, שידברו סחור-סחור ויעלימו את האמת המרה, שמוסרים לערבים את ירושלים עיר-הקודש, ירושלים העתיקה! (אייר תש"מ, מאי 1980).

הנכונות לוויתורים נותנת אומץ לערבים

הגוי יודע היטב את חילוקי-הדיעות בין היהודים, את העובדה שיש יהודים הלוחצים למסור לגויים אפילו יותר ממה שהובטח להם בקמפ-דייוויד. זה נותן לגוי יותר אומץ ויותר חוצפה. (כסלו תשל"ט, דצמבר 1978).

מפוצצים בתים ולא נוגעים במחבלים

איזה רושם הדבר עושה על המחבלים כשהם רואים שאין נוגעים אפילו בשערת ראשם (גם במי שיודעים בבירור את מעורבותם בטרור), ומסתפקים בפיצוץ בתים האין זה עידוד להמשיך במעשי החבלה?! (אייר תש"מ, מאי 1980).

ההבלגה נכשלה

בכל המלחמות בעבר ראו, שכאשר פחדו מהגויים וחששו לעשות פעולה חיונית, רק הפסידו מזה, ואילו כשהיו נחושים ופעלו בתקיפות, מבלי לחשוש מפני "מה יאמרו הגויים" הצליחו. בכל שלוש המלחמות היו ניצחונות מופלאים, אבל מכיוון שלאחר מכן ויתרו ונסוגו, הביא הדבר למלחמה נוספת (אייר תשל"ח, מאי 1978)

פיסת נייר, לא שלום

וושינגטון אינה יכולה להבטיח שלום, ואפילו לא הסכם אי-לוחמה אמיתי. גם לא מצרים, ואפילו לא ערפאת יימח שמו. הוא עצמו יש לו צרות צרורות מאלו שנמצאים מימינו ומשמאלו. המקסימום שיש לו להציע הוא חתימה על פיסת נייר שאינה מחייבת כלל, כאשר הוא מצהיר שהכול תלוי ברצונו הטוב באותו רגע ובמצב-הרוח של פלוני (אדר-ב תשל"ח, אפריל 1978)

הסוף יהיה שיורידו אותו מהכיסא!

ברגע שהיהודים החלו להתרפס לפני הגויים והציעו למסור להם חלקים מארץ-ישראל (מתוך תחושה שהם, בכוחם ובעוצם ידם, כבשו את הארץ, ולכן ביכולתם להחזירה, בשעה שהאמת היא שהקב"ה נתן לנו את הארץ) התחילו הערבים להשתולל, ואפילו ילדים זורקים אבנים על חיילים ושוטרים, דבר שלא העזו לעשות בעבר!

הקב"ה נותן ליהודי בחירה חופשית, והוא יכול לבחור גם בהפך החיים, חלילה, ואף בדברים המנוגדים לטובתו האישית, שכן הסוף יהיה שיורידו אותו מה'כיסא', והצד שכנגד לא יהיה מוכן לקבל את השטחים שמציעים לו (כסלו תשל"ט, דצמבר 1978).

כשם שנתממשו תחזיות החורבן - כן יתגשם במהרה חזון הגאולה

התחזיות הקשות נאמרו על-ידי הרבי אין-ספור פעמים, מתוך זעקת כאב אמיתית. הרבי נהג לומר, שהוא יודע שאין מקשיבים לו, אבל אין הוא יכול לשתוק, כי זה טבע האדם, כשכואב צועקים. מתברר, שהרבי לא רק היטיב לנתח את המציאות, אלא גם חזה במדוייק את תוצאותיה המרות. אולי עכשיו תהיה יותר נכונות להבין ולהקשיב.

הרבי, שכל דבריו ונבואותיו התממשו במלואם, גם בישר לעם-ישראל כי הגאולה המובטחת קרובה לבוא, וכי אנו עומדים ממש על סף בואו של משיח-צדקנו. אם הרבי צדק בכל תחזיותיו ונבואותיו ודאי שידע מה ניבא כשהכין את לב כולנו לקראת בואו של משיח-צדקנו. הבה נתחזק, נתפלל, נאמין, נצפה, ובעיקר נתכונן!


 

   
תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)